تعداد گویه ها: ۱۰ هدف: سنجش میزان رضایت مشتریان داخلی زیر مقیاس ها: خدمات شخصی – صلاحیت فنی نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۲۰۰۰ تعداد صفحات: ۲ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: رضایت مشتری
مطالب مرتبط پرسشنامه رضایت مشتری و پیامدهای آن پیشینه و ادبیات مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (مدل لی و تورین) پرسشنامه اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت براساس مدل کانو پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات اجتماعی پایان نامه مدل یابی تحلیل مسیر در رضایتمندی مشتریان بانک ها پایان نامه بررسی تأثیر عدالت اجتماعی در اثربخشی سازمانهای خدماتی بمنظور جلب رضایت مشتری پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو پرسشنامه بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان بانک
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند