پرسشنامه سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا

سپتامبر 10, 2015

تعداد گویه ها: ۳۰
هدف: سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا
زیر مقیاس ها: الزامات اساسی – الزامات عملکردی – الزامات انگیزشی
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: ۱۱
فرمت فایل: word

49,000 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.