تعداد گویه ها: ۴ هدف: سنجش میزان وفاداری به روابط در بازاریابی صنعتی نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۲۰۰۷ تعداد صفحات: ۲ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: بازاریابی, وفاداری, وفاداری به رابطه, وفاداری به رابطه در بازاریابی
مطالب مرتبط پرسشنامه وفاداری مشتری به خدمات سازمان مقیاس نگرشهای مربوط به عشق (LAS) – نسخه ۱۸ آیتمی مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) پرسشنامه وفاداری مشتری راندل تیل پرسشنامه وفاداری کارکنان پرسشنامه وفاداری به خطوط هوایی پریتچارد و همکاران پرسشنامه وفاداری به خرده فروشی محلی پرسشنامه مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی پیترز پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک پایان نامه بررسی تأثیر تجارت الکترونیک بر وفاداری مشتریان پایان نامه ارتباط ساختار سازمانی با اثربخشی بازاریابی پایان نامه موانع و مشکلات بازاریابی شرکت های ارائه کننده سیستم های پرداخت با راهکارهای مناسب پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی لاگس و همکاران پرسشنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه لی و پارک پرسشنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه پرسشنامه ارتباط و بازاریابی توصیه ای لام و مایزرسکی
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند