تعداد گویه ها: ۴۸ هدف: سنجش میزان نوجویی در مصرف کنندگان نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۸۸ تعداد صفحات: ۷ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: نوجویی, نوجویی در مصرف کنندگان
مطالب مرتبط مقیاس نوجویی معین محصول گلدسمیت و هفاکر (DSI) پرسشنامه نوجویی شناختی و احساسی ونکاترامان و پرایس پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان کریگ و گینتر پرسشنامه نوجویی در کاربری پرایس و ریدگوی پرسشنامه نوجویی در استفاده محصول جیراردی و همکاران
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند