تعداد گویه ها: ۳۵ هدف: سنجش میزان بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۸۷ تعداد صفحات: ۴ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: بیگانگی, بیگانگی مصرف کننده به بازار
مطالب مرتبط پرسشنامه سنجش بیگانگی در افراد ری پایان نامه بررسی رابطه بیگانگی سازمانی با تعهد سازمانی و کیفیت زندگی کاری معلمان و مدیران مقطع ابتدایی پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار فورنل و وست بروک پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران پرسشنامه بیگانگی شغلی پرسشنامه بیگانگی اجتماعی
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند