پرسشنامه خودشکوفایی مصرف کننده بروکر (CSAT)

سپتامبر 8, 2015

تعداد گویه ها: ۴۰
هدف: سنجش میزان خودشکوفایی در رفتار مصرف کننده
زیر مقیاس ها: جدایی – پذیرش خود / دیگران – بشر دوستی – ساختار شخصیتی دموکراتیک – حل تعارض – خود به خودی / بی آلایشی – تازگی قدردانی – رابطه وسیله / هدف – خود مختاری / استقلال – شوخ طبعی – مشکل محور – مقاومت در مقابل فرهنگ پذیری – ادراک از واقعیت – روابط میان فردی
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۷۵
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word

49,000 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.