پرسشنامه رضایتمندی، قابلیت اجرا و تأثیرات آموزشی در روش ارزیابی DOPS از دیدگاه دانشجویان

سپتامبر 9, 2015

تعداد گویه ها: ۱۰
هدف: بررسی رضایتمندی دانشجویان در سه حیطه قابلیت اجرایی آزمون، رضایتمندی از اجرای آن و تأثیرات آموزشی آزمون
نمره گذاری: دارد
روایی: دارد (ایرانی)
پایایی: دارد (ایرانی)
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۳
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند