پرسشنامه عملکرد بانک

سپتامبر 11, 2015

تعداد گویه ها: ۴۳
هدف: ارزیابی عملکرد بانک در ارائه خدمات بانکی
زیر مقیاس ها: گرایش بانک به ارائه خدمات به مشتری – پاداش کارکنان – آموزش کارکنان – توانمندسازی – کار گروهی – ابهام نقش – تعهد سازمانی – عملکرد بهبود خدمات – تمایلات به استعفا – رضایت شغلی بیرونی
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)