پروپوزال مقایسه صفات شخصیتی و طرحواره های ناکارآمد در دانش آموزان دارای افت تحصیلی و دانش آموزان عادی

شهریور ۱۵, ۱۳۹۴

از آنجایی که بعد از پدر و مادر، آموزش و پرورش وسیله ای جهت اجتماعی شدن هر کودک است استقرار و بقای هر جامعه ای مستلزم آن است که مجموعه ی باورها، ارزش ها، رفتارها و گرایش ها، دانش ها و مهارتهای آن به نسل های جدید منتقل می شود که آموزش و پرورش وسیله این انتقال است. آموزش و پرورش به معنی اعم مترادف جامعه پذیری است یعنی فراگردی که از طریق آن افراد به یادگیری نقشها و قواعد، روابط و بطور کلی فرهنگ جامعه خود می پردازند و به معنی اخص فراگردی است که بواسطه آن افراد در وضعیت های سازمان یافته ی اجتماعی در معرض آموزش منظم دانش، مهارتها و گرایش های خاص قرار می گیرند. آموزش و پرورش در جوامع امروزی صرفاً به سواد آموزی محدود نیست بلکه مجموعه بزرگ و وسیعی از تجارب آزموده و تهذیب یافته را تشکیل می دهد که دستیابی انسان به روش های مطالعه و تحقیق علمی دامنه علوم را گسترش می دهد (علاقه بند، ۱۳۶۶).

فهرست مطالب

مقدمه
بیان مسئله
سوابق مربوط به پیشینه نظری و عملی
پیشینه نظری
پیشینه عملی
تحقیقات انجام یافته در داخل کشور
تحقیقات انجام یافته در خارج
اهداف تحقیق بصورت کلی و جزئی (شامل اهداف علمی، کاربردی و ضرورت های خاص انجام تحقیق)
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
هدف اصلی
اهداف فرعی
فرضیه های تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیه های فرعی
متغیرهای تحقیق
تعریف مفهومی افت تحصیلی
تعریف عملیاتی افت تحصیلی
تعریف مفهومی صفات شخصیتی
تعریف عملیاتی صفات شخصیتی
تعریف مفهومی کلی طرحواره ها
تعریف عملیاتی طرحواره ها
جامعه آماری (توضیح جامعه و حجم آن)
نمونه آماری حجم نمونه
ابزارهای اندازه گیری و روش نمونه گیری
روش کار (چگونگی جمع آوری داده ها)
الف) نوع روش تحقیق
ب) روش گردآوری اطلاعات (میدانی، کتابخانه ای و غیره)
ابزار گردآوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فهرست منابع (فارسی و غیرفارسی)

تعداد صفحات: ۲۸
فرمت فایل: word

69,000 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.