براساس برنامه های پیش بینی شده دانشگاه فرهنگیان یکی از کارهای مهمی که توسط دانشجویان دانشگاه مذکور انجام می گیرد امر کنش پژوهی است که بنا بر مطالب موجود و توضیحات استادان کارورزی هر دانشجو موظف است در یکی از کلاس های مدارس از قبل هماهنگ شده حضور پیدا کند و رفتار و کنش های دانش آموزان و عکس العمل مربوط در قبال آنها را مورد مطالعه قرار داده و آنها را به لحاظ درستی یا غلط بودن مورد ارزیابی قرار داده و مشخص نماید که اگر خود در صحنه حضور داشت چگونه رفتاری در قبال دانش آموزان اش از خود به نمایش می گذاشت و آنها را در قالب پیشنهاداتی معرفی نمایم.
فهرست مطالب
مقدمه
اطلاعات فیریکی
جلسه اول) گزارش کاورزی روز یکشنبه
زنگ اول –همه ی پایه ها – آشنای شدن با دانش آموزان
جلسه دوم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول – پایه اول – ریاضی – ص۸ و ص۱۳
زنگ دوم- پایه دوم – ریاضی – ص۶ و ص۸ – بخش فعالیت
زنگ سوم – هنر – پایه اول
زنگ چهارم – پایه اول – فارسی خوانداری – ص ۷
زنگ پنجم – پایه اول – ادامه ی فارسی خوانداری
شرح مشکل : ضعف سنجش آموخته ها درسی
فرضیه سازی
ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
جلسه سوم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول – پایه اول – قرآن –ص۲۰و ۲۱
زنگ دوم- پایه ی اول – ریاضی – ص۲۴ الی ص۲۶(بشمار و بگو)
زنگ سوم – پایه ی سوم – هدیه های آسمانی – درس همیشه با من (درس چهارم)
زنگ چهارم – پایه سوم – هنر –بازی ماهی
زنگ پنجم – پایه ی چهارم – علوم تجربی – غذا سازی گیاهان
شرح مشکل : عدم تفهیم فعالیت های آزمایشگاهی توسط دانش آموزان
فرضیه سازی
ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
جلسه چهارم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول – پایه ی پنجم – قرآن- « صفحه ی۱۸ آیات ۱۸۸ تا ۱۹۵ سوره ی» اعراب »
زنگ دوم- پایه ی دوم–ریاضی- « صفحه ی ۲۰ (جمع و تفریق دو تایی ) » اعراب »
زنگ سوم- پایه ی دوم–قرآن- « درس سوم، صفحه ی ۱۶،سوره ی حمد »
زنگ چهارم- پایه ی چهارم– فارسی بخوانیم – صفحه ی ۲۰ (راز نشانه ها )
زنگ پنجم- پایه ی چهارم– فارسی (املاء)
شرح مشکل : تداخل مطالب آموزش پایه ها
فرضیه سازی
ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
جلسه پنجم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول – پایه ی دوم – ریاضی – جمع و تفریق اعداد
زنگ دوم – پایه ی دوم – قرآن – پیام قرآنی
زنگ سوم – پایه ی دوم- هنر
زنگ چهارم – پایه ی پنجم – فارسی- املاء «سرود ملی»
زنگ پنجم – پایه ی اول– فارسی بخوانیم -«مدرسه»
شرح مشکل : عدم فعال بودن شاگردان در فهم و یادگیری
فرضیه سازی
ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
جلسه ششم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول – پایه ی اول – ریاضی- «بشمار و بگو »
زنگ دوم – پایه ی اول –قرآن –درس سوم «خانه ی ما»
زنگ ســــوم – پایه ی اول – هنر
زنگ چهارم- پایه ی اول – فارسی بخوانیم- شعر مهربان تر از مادر ، مهربان تر از بابا »
زنگ پنجم- پایه ی اول – فارسی بخوانیم- شعر های قبلی(نوار آموزشی)
شرح مشکل : برقراری ارتباط
فرضیه سازی
ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
جلسه هفتم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول – پایه ی اول – ریاضی -«جمع کردن شکل ها »
زنگ دوم – پایه ی دوم – قرآن -صفحه ی ۴۰
زنگ سوم – پایه ی اول – هنر
زنگ چهارم – پایه ی اول – فارسی- درس تاب
زنگ پنجم – پایه ی اول – ورزش
شرح مشکل : زبان تدریس
فرضیه سازی
ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
جلسه هشتم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول – همه ی پایه ها – بررسی تکالیف و مشق دانش آموزان
زنگ دوم – پایه دوم – ریاضی – عدد های سه رقمی تقریبی
زنگ سوم – پایه دوم – ریاضی –آموزش و یادگیری نوشتاری عدد ۴
زنگ چهارم – هنر – پایه های اول ، دوم ، و پنجم – هنر اوریگامی کیف و کلاه و …
زنگ پنجم – پایه دوم – قرآن – سوره ی کوثر
بکار بستن آموخته های جدید در حل تمرینات درسی
فرضیه سازی
ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
جلسه نهم) گزارش کارورزی روز یکشنبه
زنگ اول –قرآن – پایه اول – هدیه های پدر بزرگ
زنگ دوم – پایه ی اول–عدد ۵ – امتحان کارورزی
زنگ سوم – پایه دوم –هنر–کشیدن نقاشی
زنگ چهارم –پایه ی اول – فارسی خوانداری –درس ۶ (ایران)
زنگ پنجم –مرور هفته ها و خاطرات روز هایی که با هم بودیم
شرح مشکل : عدم فعال بودن شاگردان در فهم و یادگیری مطالب درس
فرضیه سازی
طرح ایده و راه حل
اجرای طرح و نتیجه گیری
تعداد صفحات: ۴۳
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند