سال های سال است متصدی امور دفتری پست ناشناخته جهت تمام کارکنان یک واحد آموزشی است که کماکان کلیه کارکنان و افراد آموزشی مدارس در هر نقطه که باز می مانند در جهت پیشبرد اهداف خودشان همیشه دنبال کسی هستند که بتوانند خواسته های خودشان را به سر منزل مقصود برسانند لذا جهت این خواسته چه کسی بهتر از دفتر دار مدرسه که بتوان هر چه راحت تر به او امرونهی کرد وتمام مسائل عقب افتاده را به جهت دفتری بودن به گردن آنان انداخت لذا این موارد در آموزشگاهی مورد توجه قرار گرفته و می توان در این راستا تامل نمود که پست دفتری در مدارس چگونه پستی است که تمام خواسته ها بر می گردد .
در شرح وظایف وقتی مینگریم می بینیم که یک متصدی امور دفتری باید تمام کارکنان از رئیس مدرسه گرفته تا پایین ترین پست که در مدارس موجود است باید همکاری کند . تا چند وقت پیش که نام معاون اجرائی در مدارس نامی نا آشنا بود پست دفتری جایگاهی نداشت و در هر مرحله که افزایشی اتفاق می افتاد دفتر داران جایگاهی نداشتند. باز خدابه این قشر توجه نمود و به گونه ای شد که لااقل بتواند به این قشر هم توجه شود.
فهرست مطالب
بیوگرافی
۱- مقدمه
۲- ارزیابی عمومی
تعریف دفتر داری (معاونت اجرایی کنونی)
چالش های معاون اجرایی
شرح وظایف معاون اجرایی مجتمع آموزشی و پرورشی
۳- روش های انجام کار
۴- عناوین تجارب
۵- تبیین تجربیات
تبیین فرآیند انجام امور دفتری مدارس
شروع سال تحصیلی
تشکیل پرونده و ثبت نام
ثبت مشخصات دبیران
انتخاب واحد
ثبت انتخاب واحد
گزارشات انتخاب واحد
دریافت کارنامه
هدایت تحصیلی
صحافی برگ انتخاب واحد
صحافی دفتر امتحانات
تبیین تجربیات فرعی
تجربه های مفید درباره ارزشیابی و نظارت بر کار همکاران
تجربیات در رابطه با شناخت دانش آموزان
تجربیات برای افزایش رفاقت و همدلی در دانش آموزان
تجربیات در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
آنچه یک معاون اجرایی باید داشته باشد
۶- عوامل موفقیت یا عدم موفقیت حاصل ناشی از انجام امور محوله
۷- بیان نکات کلیدی و ویژه
۸- ارائه برنامه
۹- منابع
تعداد صفحات: ۵۶
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند