تعریف بحران
مخاطرات جدی که همراه با فشار زمانی و استرس فوق العاده بروز نموده ، و نیازمند تصمیم گیری سریع ولیکن دقیق می باشد.
رویدادی با اهمیت و غیر قابل پیش بینی همراه با نتایج بالقوه منفی که می تواند به نحو قابل توجهی سازمان تخریب نمایند.
رویدادی با امکان پیش بینی پائین و تاثیر بالا که ادامه حیات سازمان را به مخاطره انداخته و از نقطه نظر علت و معلولی و نحوه حل و فصل دارای ابهام می باشد.
فهرست مطالب
تعریف بحران
بحران سازمانی
بحران: مراحل چهار گانه
ویژگیهای معمول بحران
آنچه که به مدیران آموخته می شود
آنچه که به مدیران آموخته نمی شود
نتایج خلاء آموزشی
انواع بحران
مثالهایی از عوامل بحران ساز
هدف اولیه ایجاد طرح مدیریت بحران
عناصر اصلی طرح مدیریت بحران
مدیریت بحران کسب و کار
ویژگیهای مدیریت بحران
از كجا باید شروع كنید؟
ده نکته مهم در رویارویی بحران
فرایند برنامهریزی و نكات مهم مدیریت بحران
نتیجه
تعداد اسلاید: 22
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند