هدف اصلی پژوهش تمرکز بر یافتن جواب سوالاتی است که بدنبال کشف علل و عوامل گرایش کشاورزان به خرید سموم وارداتی و به عبارت دیگر ترجیح سموم وارداتی بر نوع تولید داخلی آن است. به منظور یافتن پاسخ به این سوالات پرسشنامه ای با ۲۲ سوال طراحی و بین ۲۲۰ نفر از بهره برداران با سوابق کاری و تحصیلات مختلف توزیع گردید. اطلاعات جمع آوری شده به روش تحلیل عاملی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرقته و به نتایجی دست یافتیم. برای برآورد پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شده که با لحاظ نمودن تعداد ۲۰ پرسشنامه و استفاده از نرم افزار SPSS مقدار آلفا ۸۹۴/۰ بدست آمده است که درجه بالای همبستگی سوالات و برخورداری از پایایی بالا می باشد. از میان ۲۲ عامل مورد پرسش ۱۶ عامل تائید گردید که انها را به عوامل شخصی و فردی، عوامل فیزیکی، عوامل ذهنی و روانی، عوامل تحصیلی، عوامل نفوذ و عوامل تبلیغات تقسیم بندی و نام گذاری نمودیم.
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت انجام پژوهش
اهداف پژوهش
اهداف ویژه
سوالات پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی
قلمرو پژوهش
فصل دوم: ادبیات تحقیق
مقدمه
عوامل تأثیر گذار در رفتار خرید
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روان شناختی
نظریه انگیزش فردریک هرزبرگ
ادراک
یادگیری
باورها و عقاید
عوامل موثر بر رفتار خرید
مدل رفتار خریدار
نقش خرید مصرف کننده
تصمیم های خرید
مراحل فرآیند خرید
انواع دیدگاهها در رفتار مصرف کننده
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری
ابزار جمع آوری اطلاعات
روایی و پایایی ابزار سنجش
قلمرو تحقیق
روش تجزیه و تحلیل داده های آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
بخش اول: توصیف آماری سوالات پرسشنامه
توزیع نرمال داده ها
بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی داده های آماری
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
نتیجه گیری
پیشنهادها
پیشنهادها در راستای تحقیق
محدودیت های تحقیق
پیشنهادها برای محققان آتی
فهرست منابع
ضمایم
چکیده انگلیسی
سطح پایان نامه: کارشناسی ارشد
تعداد صفحات: ۹۱
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند