پرسشنامه اعتماد در فضای ارتباطی مجازی اسورا و همکاران براساس مدل مایر و میشرا

آگوست 27, 2015

تعداد گویه ها: ۱۲
هدف: ارزیابی میزان اعتماد به شبکه های اجتماعی مجازی براساس مدل مایر و میشرا
زیر مقیاس ها: درک افراد از یک اجتماع مجازی – درجه درک افراد از یک اجتماع مجازی – باور اعتماد در شایستگی فضاهای مجازی
سازندگان پرسشنامه: اسورا و همکاران
معرفی آزمون: دارد
مبانی نظری: دارد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی: دارد
پایایی: دارد
مقاله: دارد (رایگان)
منبع: دارد
سال انتشار: ۲۰۰۷
تعداد صفحات: ۹
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)