مستند اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف املای دانش آموز پایه پنجم را بهبود بخشم؟

آگوست 3, 2016

در این پژوهش سعی شده است که مشکل ضعف املایی دانش آموز پایه پنچم ابتدایی حل شود که این مشکل نه تنها در درس فارسی بلکه در سایر دروس نیز تاثیر می گذارد و می تواند سبب عقب ماندگی تحصیلی در دانش آموزان شود.در این پژوهش از روش های یاداشت روزانه،پرسشنامه و نظرسنجی از دانش آموزان استفاده شده است. این اقدام پژوهی در مدت زمان چهارماه صورت گرفته و توانسته مشکل دانش آموزمذکور را حل کند.

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
اهداف
گردآوری (شواهد ۱)
ب) شاخص های کمی وضع موجود
بررسی علل غلط نویسی دانش آموز
جمع آوری داده ها
ب) نظرسنجی از دانش آموز
ج) مشاهده
تجزیه و تحلیل داده ها
پیشینه
الف) مبانی نظری
ب) پیشینه عملی
ارایه راه حل های پیشنهادی
ب- روش های ابتکاری در جهت تقویه حافظه ی دیداری
ج- روش های تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان در ضعف املایی
انتخاب راه حل ها
اعتباربخشی به راه حل های انتخابی
توضیف وضع مطلوب (شواهد ۲)
الف) شاخص های کیفی وضع مطلوب
ب) شاخص های کمی وضع مطلوب
نتیجه گیری
پیشنهاد و راهکارها
فهرست منابع

تعداد صفحات: ۲۴
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند