تعداد گویه ها: ۴۳
هدف: بررسی انگیزه های خرید مصرف کنندگان ایرانی
زیر مقیاس ها: خرید لذتی و احساس رضایت شخصی – انگیزه حسی و خرید الهام بخش – آگاهی از کیفیت – هوشیاری و آگاهی از برند (وفاداری به برند) – نقش بازی کردن (ایفای نقش) – خرید در حراجی – خرید تفریحی یا سرگرم کننده – خرید ارزشی – خرید اجتماعی – خرید فایده نگر (سودمند)
معرفی آزمون: دارد
مبانی نظری: دارد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی: دارد (ایرانی)
پایایی: دارد (ایرانی)
مقاله: دارد (رایگان)
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۹
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند