تعداد گویه ها: ۲۴
هدف: تشخیص اختلال ریاضی
زیر مقیاس ها: فهم عددی – تولید عددی – محاسبه عددی
سازندگان پرسشنامه: شلو و همکاران
معرفی آزمون: دارد
مبانی نظری: دارد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی: دارد (ایرانی و خارجی)
پایایی: دارد (ایرانی و خارجی)
هنجاریابی: دارد
مقاله: دارد (رایگان)
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۹۳
تعداد صفحات: ۸
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
همچنین برای دریافت پیشینه و ادبیات پیشرفت تحصیلی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند