یک خصیصه عمده زندگی امروزی در کشورهای توسعه یافته و به گونه ای فزاینده در کشورهای در حال توسعه، تماشای تلویزیون است. با توجه به زمانی که مخاطبان صرف تماشای تلویزیون می کنند آشکار است که دست اندرکاران ساخت برنامه های تلویزیونی، باید برنامه ریزی صحیح و اصولی در تولید و پخش برنامه ها انجام دهند تا مخاطبان استفاده مفید و مؤثری از تلویزیون داشته باشند.
امروزه به دلیل حجم بالای تولید علم و نیز به دلیل افزایش جمعیت در جهان، وسایل ارتباط جمعی نیز، در سطح وسیعی گسترش یافته و به انتشار اطلاعات در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… در سراسر دنیا می پردازند.
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلّی
هدفهای جزئی
سئوالات پژوهش
تعریف اصطلاحات
تعاریف مفهومی و عملیاتی
فصل دوّم: ادبیات و پیشینه پژوهش
مقدمه
آموزش و طراحی برنامه ریزی آموزشی و درسی
آموزش و تعریف آن
انواع آموزش
آموزش تلویزیونی کشاورزی به عنوان آموزش غیررسمی و بزرگسالان
آموزش کشاورزی، اهمیت و نقش آن در توسعه
فرایند آموزش
مراحل فرایند آموزش
طراحی برنامه ریزی درسی
تعیین نیازهای آموزشی
تعیین اهداف آموزشی
محتوای آموزشی
انتخاب فنون و روشهای آموزشی
مواد و وسایل آموزشی
ارزشیابی
رسانه تلویزیون
تعریف رسانه
ارتباط جمعی
تلویزیون چیست
استفاده از تلویزیون در آموزش
انواع برنامه های تلویزیون
تلویزیون آموزشی
فرق بین تلویزیون آموزش و فرهنگی
اشکال عمده برنامه های تلویزیونی و ویدیوئی
تاریخچه تلویزیون آموزشی در برخی از کشورهای جهان
تلویزیون آموزشی در ایالات متحده آمریکا
تلویزیون آموزشی در انگلیس
تلویزیون آموزشی در ژاپن
تلویزیون و آموزش غیررسمی در چین
تلویزیون آموزشی در هندوستان
تلویزیون در آفریقا
تلویزیون آموزشی در ایران
طراحی برنامه های تلویزیونی و ویدئویی
طراحی و تولید یک برنامه تلویزیونی
مراحل تولید یک برنامه ویدئویی
نکات عملی مهم برای تولید برنامه های آموزش تلویزیونی
اثربخشی
تعریف اثربخشی
مفهوم ارزیابی اثربخشی
شاخصهای اثربخشی آموزشی
الگوهای اثربخشی ارزشیابی
پیشینه تحقیق
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی
جمع بندی و چهارچوب نظری تحقیق
فصل سوّم: روش پژوهش
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
ابزارهای گردآوری اطلاعلات
اعتبار
پایایی
روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه
بررسی مشخصات فردی نمونه مورد مطالعه
بررسی توصیفی و استنباطی یافته های پژوهش
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
بررسی و تفسیر یافته های پژوهشی
پیشنهادات
پیشنهادهای کاربردی
پیشنهادهایی برای تحقیقات بعدی
محدودیت های پژوهش
منابع و مآخذ
– منابع فارسی
– منابع انگلیسی
پیوست ها
پرسشنامه
سطح پایان نامه: کارشناسی ارشد
تعداد صفحات: ۱۶۱
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند