پرسشنامه سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا

سپتامبر 10, 2015

تعداد گویه ها: ۳۰
هدف: سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا
زیر مقیاس ها: الزامات اساسی – الزامات عملکردی – الزامات انگیزشی
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: ۱۱
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)