تعداد گویه ها: ۲۸
هدف: ارزیابی نزدیکی به مشتری در بازارهای صنعتی
زیر مقیاس ها: کیفیت محصول ها و خدمات – کیفیت فرایندهای مربوط به مشتری – انعطاف پذیری در ارتباط با مشتری – مشتری محوری فروشنده – ارائه اطلاعات برای مشتریان – پیشنهادهای مشتریان – تعامل مشتری با کارمندان
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۹۸
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند