جو مدرسه مسلماً از جمله عوامل تأثیرگذار در رفتارهای دانش آموزان است. نوع نگرش ها، رفتارها و قوانین حاکم در مدرسه در پیشرفت عملکرد افراد که با مدرسه در تماس هستند و بخصوص دانش آموزان تأثیرگذار خواهد بود.
روابط متقابلی که بین معلم و دانش آموز دیده می شود و همچنین روابط معلمین با یکدیگر، معلمین و مدیر و سایر کارکنان و دانش آموزان با هر یک از آنها به وجود آورنده جو مدرسه خواهد بود.
فهرست مطالب
مقدمه
بیان مسئله پژوهش
اهمیت و ضرورت پژوهش
پیشینه پژوهش
اهداف پژوهش
فرضیه های پژوهش
متغیرها
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه گیری
روش انجام پژوهش
ابزار پژوهش
روایی و پایایی ابزار پژوهش
روش های آماری
منابع
تعداد صفحات: ۱۳
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند