پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی لاگس و همکاران

آگوست 28, 2015

تعداد گویه ها: ۳۰
هدف: بررسی فرایند انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی
زیر مقیاس ها: انطباق محصول با بازار صادرات – انطباق قیمت با بازار صادرات – انطباق ترفیع با بازار صادرات – انطباق توزیع با بازار صادرات
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۲۰۰۸
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)