پرسشنامه نزدیکی به مشتری در بازارهای صنعتی

سپتامبر 13, 2015

تعداد گویه ها: ۲۸
هدف: ارزیابی نزدیکی به مشتری در بازارهای صنعتی
زیر مقیاس ها: کیفیت محصول ها و خدمات – کیفیت فرایندهای مربوط به مشتری – انعطاف پذیری در ارتباط با مشتری – مشتری محوری فروشنده – ارائه اطلاعات برای مشتریان – پیشنهادهای مشتریان – تعامل مشتری با کارمندان
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۹۸
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)