مستند اقدام پژوهی حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه چهارم

آگوست 25, 2016

یکی از علل ضعف دانش آموزان در درورس مخصوصاً ضعف در حل کردن مسئله های ریاضی و نفهمیدن آنها مربوط به ناتوانی آنها در روخوانی و عدم درک مطالب می باشد. اغلب مشاهده می شود دانـش آموزی مطلبی را می خواند یا اولیـای او عقیده دارند مرتّب درس می خواند اما نمی فهمد یا دانش آموز دیگری با وجود این که تلاش می کند اما در املانویسی مشکل دارد تمام این اشکالات بر می گردد به ضعف دانش آموز در روخوانی و آگاه نبودن او به روش مطالعه یک معلّم آگاه و علاقه مند به شغل معلّمی باید ابتدا روشهای مطالعه و روان خوانی را به دانش آموزان خود بیاموزد و سپس در پی برطرف کردن اشکالات در دروس دیگر باشد و این مقدور نمی باشد مگر این که خود معلّم از روشهای مختلف مطالعه و روان خوانی اطّلاع کافی داشته باشد .

فهرست مطالب

چکیده
هدف های انجام این پژوهش
مقدمه
هدفهای آموزش خواندن در دبستان
فرضیه های پژوهش
بیان مسأله و توصیف وضعیت موجود
گردآوری شواهد اول (گردآوری اطلاعات)
تجزیه و تحلیل داده ها
خلاصه یافته ها
چگونگی اجرای راه حل ها
راه حل های انتخابی
گردآوری شواهد دوم
تجدیدنظر در روش های انجام گرفته و اعتباربخشی
نتایج
نتیجه گیری
منابع و مأخذ

تعداد صفحات: ۱۷
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند