آموزش املا و دیکته گویی یکی از مهم ترین وظایف معلمان بخصوص در پایه ابتدایی است، چرا که میتوان با مشاهده ی الگوهای کشورهای پیشرفته در دروس دیگری همچون ریاضی و علوم تجربی به آموزش این دروس با روش های متعدد پرداخت اما از آن جایی که در املا انتقال زبان فارسی بصورت نوشتار مورد نظر است بنابراین این وظیفه ی معلمان است که با خلاقیت خود و با استفاده از روش های ابداعی و با توجه به شرایط دانش آموزان املانویسی را تقویت نمایند.
فهرست مطالب
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱)
تجزیه و تحلیل داده های حاصل از شواهد ۱
یافتن راه حل های جدید (موقت)
اجرای راه حل انتخاب شده
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲)
تحلیل داده های حاصل از شواهد ۲
اعتبارسنجی
نتیجه گیری نهایی و پیشنهادات
منابع
تعداد صفحات: ۲۴
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند