تعداد گویه ها: ۲۷
هدف: سنجش میزان تعلل ورزی تحصیلی
زیر مقیاس ها: آماده شدن برای امتحان – آماده کردن تکالیف درسی – آماده کردن مقالات پایان نیم سال تحصیلی – احساس و عاطفه نسبت به تعلل ورزی – تمایل نسبت به تغییر عادت تعلل ورزی
سازندگان پرسشنامه: سولومون و راث بلوم
معرفی آزمون: دارد
مبانی نظری: دارد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی: دارد (ایرانی)
پایایی: دارد (ایرانی)
هنجاریابی: دارد
مقاله: دارد (رایگان)
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۸۴
تعداد صفحات: ۹
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند