پرسشنامه سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا

سپتامبر 10, 2015

تعداد گویه ها: ۳۰
هدف: سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا
زیر مقیاس ها: الزامات اساسی – الزامات عملکردی – الزامات انگیزشی
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: ۱۱
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند