پرسشنامه نقش ادراک شده اخلاقیات و مسئولیت اجتماعی

سپتامبر 13, 2015

تعداد گویه ها: ۱۳
هدف: ارزیابی چگونگی ادراک بازاریابان از مسائل اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی در سازمان
زیر مقیاس ها: مسئولیت اجتماعی و سودمندی – سود بلند مدت – سود کوتاه مدت
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۹۶
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

همچنین برای دریافت پیشینه و ادبیات مسئولیت اجتماعی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

پیشینه و ادبیات مسئولیت اجتماعی

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)