تعداد گویه ها: ۱۳
هدف: ارزیابی چگونگی ادراک بازاریابان از مسائل اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی در سازمان
زیر مقیاس ها: مسئولیت اجتماعی و سودمندی – سود بلند مدت – سود کوتاه مدت
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۹۶
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
همچنین برای دریافت پیشینه و ادبیات مسئولیت اجتماعی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند