تعداد گویه ها: ۱۰ هدف: سنجش میزان وفاداری مشتریان به خرده فروشان محلی نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۸۵ تعداد صفحات: ۲ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: خرده فروشی, وفاداری, وفاداری به خرده فروشی
مطالب مرتبط پرسشنامه وفاداری مشتری به خدمات سازمان مقیاس نگرشهای مربوط به عشق (LAS) – نسخه ۱۸ آیتمی مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) پرسشنامه وفاداری مشتری راندل تیل پرسشنامه وفاداری کارکنان پرسشنامه وفاداری به رابطه در بازاریابی صنعتی پلانک، رید و نول پرسشنامه وفاداری به خطوط هوایی پریتچارد و همکاران پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک پایان نامه بررسی تأثیر تجارت الکترونیک بر وفاداری مشتریان پرسشنامه ارزیابی عملکرد رفتاری فروشندگان در صنعت خرده فروشی بوش و همکاران
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند