تعداد گویه ها: ۴۰
هدف: سنجش میزان خودشکوفایی در رفتار مصرف کننده
زیر مقیاس ها: جدایی – پذیرش خود / دیگران – بشر دوستی – ساختار شخصیتی دموکراتیک – حل تعارض – خود به خودی / بی آلایشی – تازگی قدردانی – رابطه وسیله / هدف – خود مختاری / استقلال – شوخ طبعی – مشکل محور – مقاومت در مقابل فرهنگ پذیری – ادراک از واقعیت – روابط میان فردی
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۷۵
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند