تعداد گویه ها: ۲۶
هدف: سنجش مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی
زیر مقیاس ها: اهمیت قائل بودن برای فعالیت های شرکت – صداقت – تداوم در مسئولیت اجتماعی – اهمیت قائل بودن برای مسئولیت اجتماعی فراتر از حد نیاز
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۷۲
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
همچنین برای دریافت پیشینه و ادبیات مسئولیت اجتماعی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند