تعداد گویه ها: ۱۰ هدف: سنجش اشتیاق شخصی مصرف کننده زیر مقیاس ها: لذت گرایی – ابراز خود نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۸۸ تعداد صفحات: ۳ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: اشتیاق, اشتیاق شخصی
مطالب مرتبط پرسشنامه اشتیاق کاری مقیاس اشتیاق شخصی (RPII) مقیاس اشتیاق شخصی زایچکوسکی (RPII) مقیاس اشتیاق شخصی (RPII) مقیاس اشتیاق به محصول جین و اسرینیواسان شاخص پایداری اشتیاق مصرف کنندگان راچفورد و همکاران شاخص پایداری اشتیاق مصرف کنندگان بلوچ و همکاران پرسشنامه سنجش میزان اشتیاق به رایانه هاینسن و همکاران (CAI) پرسشنامه اشتیاق به یک طبقه محصول – خودرو بلوچ پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت پرسشنامه اشتیاق به خرید پرسشنامه اشتیاق به تصمیم گیری برای خرید میتال پرسشنامه اشتیاق به برند و محصول میتال و لی پرسشنامه اشتیاق به برند زایچکوسکی پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر پرسشنامه اجزاء اشتیاق به محصول جوزف و همکاران پایان نامه بررسی رابطه بین اشتیاق برای برقراری رابطه اجتماعی دانش آموزان با عزت نفس آنها در مدارس راهنمایی شهری
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند