مقدمه
مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آنکه تلاش آنها برای خلق و نگهداری برند فاقد برنامه ریزیهای لازم بوده، به دلیل عدم شناخت ویژگی های نام تجاری (brand) و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمی توانند به صورت اثربخشی، محصول را با نام تجاری پیوند بزنند. اغلب مدیران بازاریابی و یا مدیران برند، مفاهیم بازاریابی را از قبیل شناخت نیازهای مشتریف موضع یابی، فعالیتهای ترفیعی و تبلیغی به خوبی می دانند و تجربه فراوانی در اجرای آنها دارند، اما در مجموع آنچه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل می کند، آن است که نمی توانند مفاهیم بازاریابی را در راه ارتقای ارزش نام تجاری به کار گیرند. اینها همه از آنجا ناشی می شود که آنها شناخت درستی از نام تجاری به عنوان یکی از مهمترین دارائیهای نامشهود شرکت ندارند و برداشت آنها از دارایی صرفاً شامل چیزهایی است که در نظر می آید و قابل لمس است.
همانگونه که علم مدیریت سازمان می تواند مدیران موسسات تولیدی را با استفاده از ابزارهای مدیریتی نظیر هدف گذاری، برنامه ریزی، هماهنگی، بسیج منابع و امکانات و کنترل یاری دهد تا به اهداف سازمان دست یابد. علم مدیریت نیز برند مدیران را قادر می سازد تا برنامه ریزی صحیحی در راستای دستیابی به اهداف نام تجاری بکنند، به گونه ای که بدون به هدر دادن منابع میزان دستیابی به اهداف بیشینه شود. از آنجا که یکی از مهمترین عواملی که می تواند جایگاه برند را در ذهن مصرف کننده ارتقاء بخشد، تبلیغات است.
فهرست مطالب
مقدمه
تاریخچه کوکاکولا
چگونگی شکل گیری لوگوی کوکاکولا
لوگوی کوکاکولا
شکل گیری بطری های کوکاکولا
عوامل شهرت کوکاکولا
فراز و نشیب های کمپانی
تبلیغات شرکت کوکاکولا
مرور تصویری تبلیغات کوکاکولا
شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا
پشت پرده امپراطوری کوکاکولا
تبغیض نژادی و جنایت
حمایت از آپارتاید آفریقای جنوبی
همکاری با آلمان نازی در جنگ جهانی دوم
کوکاکولا و کنترل ذهن
کوکاکولا و رابطه با اسرائیل
منابع و مآخذ
تعداد صفحات: 46
نوع فایل: PDF
توجه: برای دریافت فایل ورد این پایان نامه لطفاً با شماره ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ تماس بگیرید.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند