تعداد گویه ها: ۲۰
هدف: سنجش نگرش مصرف کنندگان و شرکت ها نسبت به حمایت از مصرف و خریدار
زیر مقیاس ها: پاسخگویی شرکت ها در قبال مصرف کننده – حمایت و آموزش مصرف کننده جهت مقابله با شرکت ها – افت کیفیت محصول ها – کارآ بودن نظام تجاری کشور در مقایسه با سایر کشورها – صداقت در بسته بندی – خودمحوری شرکت ها
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۸۲
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند