پرسشنامه نگرش مصرف کنندگان و شرکت ها در قبال حمایت از مصرف کلین

سپتامبر 13, 2015

تعداد گویه ها: ۲۰
هدف: سنجش نگرش مصرف کنندگان و شرکت ها نسبت به حمایت از مصرف و خریدار
زیر مقیاس ها: پاسخگویی شرکت ها در قبال مصرف کننده – حمایت و آموزش مصرف کننده جهت مقابله با شرکت ها – افت کیفیت محصول ها – کارآ بودن نظام تجاری کشور در مقایسه با سایر کشورها – صداقت در بسته بندی – خودمحوری شرکت ها
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۸۲
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)