از آغاز قرن بیستم ، پژوهشگران در حوزه روانشناسی دینی کوشیده اند تا الگوی یکپارچه ای برای اندازه گیری پدیده های روان شناختی مرتبط با بعد روحانی (معنوی) انسان پدید آورند . نخستین نقطه عطف در روانشناسی دین ، در سالهای ۱۹۰۱- ۱۹۰۲ تحت عنوان «تنوع تجزیه دینی» انتشار یافت . علاوه بر روان تحلیل گری ، مطالعات ژان پیاژه (۱۸۸۶ – ۱۹۸۰ ) در زمینه روانشناسی کودک تأثیر عظیمی بر این مطالعات گذارده است.
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
تعاریف واژگان
فصل دوم
تعاریف
اهمیت
تاریخچه
نظریه ها
پیشینه تحقیق
اصول معنوی شادی
وظایف اساسی در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان
چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس
انگیزش در تربیت بدنی
موانع فراروی تعمیق تربیت دینی در مدارس
چند پیشنهاد
فصل سوم
روش تحقیق
منابع و ماخذ
تعداد صفحات: ۵۰
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند