پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت

اکتبر 16, 2024

مقدمه

با توجه به اینکه امروزه برقراری مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B در سازمان ها به امری حیاتی برای بقای سازمان تبدیل شده اند و توجه به مشتریان و حفظ آن ها و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری به تجارت B2B از مهمترین مسائلی هستند که مدیران خواهان برطرف شدن آنها در زمان مناسب می باشد. بنابراین با اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B سعی میشود از تمام پتانسیل های موجود هر مشتری بهترین استفاده صورت گیرد، زیرا هزینه بدست آوردن مشتری جدید بیشتر از هزینه جلب رضایت مشتری موجود و استفاده از این پتانسیل است. ایران ترانسفو یکی از سازمان هایی میباشد که در آن ارتباط با مراجعه کنندگان اهمیت بالایی دارئد. سازمان با ارتباط مناسبی که با مراجعه کنندگان دارد و همچنین از طریق اینترنت میتواند اعتماد آنها را برای داشتن رفتاری مناسب جلب نماید. لذا باید اهمیت استفاده از مدلی مناسب جهت پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B را در ایران ترانسفو مورد مطالعه قرار داد.

 

فهرست مطالب

مقدمه
اهداف اساسی از انجام تحقیق
استراتژی های پژوهشی
جامعه آماری
روش نمونه گیری
جدول حجم نمونه
ابزار سنجش و اندازه گیری و جمع آوری داده ها
روایی
روش تجزیه و تحلیل داده ها، تفسیر و ارائه یافته ها
مسئول، کنترل کننده و تایید کننده فعالیت سنجش رضایتمندی مشتریان نهایی ایران تراتسفو
آلفای کرونباخ برای فرضیات
فرایند سنجش رضایتمندی مشتریان نهایی
تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
وضعیت ایران ترانسفو و رضایتمندی مشتریان از این شرکت
ارزش محصولات و خدمات
سطح انتظارات
میزان رضایتمندی از ارتباط ایران ترانسفو با مشتریان
میزان رضایتمندی از کیفیت محصول
میزان رضایتمندی از کیفیت خدمات مالی
وفاداری مشتریان
نتیجه گیری و جمع بندی

تعداد صفحات: 48
نوع فایل: PDF

دانلود رایگان

 

توجه: برای دریافت فایل ورد این پایان نامه لطفاً با شماره ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ تماس بگیرید.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)