پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی لاگس و همکاران

آگوست 28, 2015

تعداد گویه ها: ۳۰
هدف: بررسی فرایند انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی
زیر مقیاس ها: انطباق محصول با بازار صادرات – انطباق قیمت با بازار صادرات – انطباق ترفیع با بازار صادرات – انطباق توزیع با بازار صادرات
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۲۰۰۸
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word

49,000.00 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند