پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان

دی ۶, ۱۳۹۴

تعداد گویه ها: ۷۶
هدف: سنجش میزان رضایتمندی مشتریان
زیر مقیاس ها: کیفیت محصول – کیفیت خدمات – کیفیت خدمات مالی – کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات پس از فروش – ارزش محصولات و خدمات – سطح انتظارات – ارتباط با مشتریان – وفاداری – تصویر ذهنی از شرکت – میزان رضایت کلی
معرفی آزمون: دارد
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۷
فرمت فایل: word

دانلود پرسشنامه

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.