پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان

دسامبر 27, 2015

تعداد گویه ها: ۷۶
هدف: سنجش میزان رضایتمندی مشتریان
زیر مقیاس ها: کیفیت محصول – کیفیت خدمات – کیفیت خدمات مالی – کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات پس از فروش – ارزش محصولات و خدمات – سطح انتظارات – ارتباط با مشتریان – وفاداری – تصویر ذهنی از شرکت – میزان رضایت کلی
معرفی آزمون: دارد
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۷
فرمت فایل: word

دانلود پرسشنامه

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)