پرسشنامه راهبردهای یادگیری

سپتامبر 8, 2015

تعداد گویه ها: ۸۶
هدف: سنجش راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) و ابعاد آن
زیر مقیاس ها: تکرار یا مرور ویژه تکالیف ساده و پایه – تکرار یا مرور ویژه تکالیف پیچیده – بسط و گسترش معنایی ویژه تکالیف ساده و پایه – بسط و گسترش معنایی ویژه تکالیف پیچیده – سازماندهی ویژه تکالیف ساده و پایه – سازماندهی ویژه تکالیف پیچیده – دانش و کنترل خود (تعهد، نگرش و توجه) – دانش و کنترل فرایند – برنامه ریزی – دانش و کنترل فرایند کنترل و ارزشیابی – دانش و کنترل فرایند – نظم دهی – تکرار یا مرور – بسط و گسترش معنایی – سازماندهی – دانش و کنترل خود – دانش و کنترل فرایند – شناختی – فراشناختی
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
سال انتشار: ۱۳۸۱
تعداد صفحات: ۶
فرمت فایل: word

49,000 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.