پرسشنامه مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی پیترز

سپتامبر 13, 2015

تعداد گویه ها: ۲۶
هدف: سنجش مسئولیت اجتماعی کارکنان بازاریابی
زیر مقیاس ها: اهمیت قائل بودن برای فعالیت های شرکت – صداقت – تداوم در مسئولیت اجتماعی – اهمیت قائل بودن برای مسئولیت اجتماعی فراتر از حد نیاز
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۷۲
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

همچنین برای دریافت پیشینه و ادبیات مسئولیت اجتماعی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

پیشینه و ادبیات مسئولیت اجتماعی

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند

اطلاعیه مهم

کاربر گرامی در صورتی که در خرید مشکل داشتید از طریق زیر با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۴۷۵۰۳۳۱۷ (تلگرام یا تماس)