پروپوزال تأثیر خودآموزی کلامی بر کاهش اثرات کمبود توجه در دانش آموزان بیش فعال

شهریور ۱۵, ۱۳۹۴

نقص توجه – بیش فعالی (ADHD) یکی از اختلالات روان شناسی دوران کودکی است که بیشترین توجه را از جانب روان شناسان و روان پزشکان به خود اختصاص داده است. اگر چه شناسایی نشانگانی که هم اکنون ADHD شناخته می شود به وسیله جورج استیل (۱۹۰۲) صورت گرفت، اما وی تصدیق می کند که اشاره به چنین کودکانی به دهه ۱۸۶۰ بر می گردد (کراتوچویل و موریس، ۱۳۸۱).

فهرست مطالب

مقدمه
بیان مساله
اهمیت و ضرورت تحقیق
مبانی نظری تحقیق (پیشینه تحقیق)
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف جزئی
اهداف کاربردی
فرضیه های تحقیق
متغیرها
متغیر مستقل
متغیر وابسته
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
خودتعلیمی کلامی
نشانه های نقص توجه
نشانه های بیش فعالی – تکانشگری
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
روش جمع آوری اطلاعات
ابزار اندازه گیری
پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4)
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه علایم مرضی کودکان (CSI-4)
مصاحبه تشخیصی
روش تجزیه و تحلیل داده ها
منابع فارسی
منابع انگلیسی

تعداد صفحات: ۲۲
فرمت فایل: word

69,000 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.