پروپوزال مطالعه راه کارهای بهبود و ارتقای مدیریت کلاس توسط معلمان

شهریور ۱۵, ۱۳۹۴

امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق در نظام آموزش و پرورش و تغییر در سیاست ها و برنامه ریزی های آموزشی، بسیاری از معلمان در رویارویی با مسایل و مشکلات آموزشی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و از روش های قدیم و مهارت های سنتی و انفرادی برای اداره ی کلاس خود استفاده می کنند. همین امر باعث کندی فرایند یاددهی – یادگیری و آسیب پذیری امر آموزش شده است.
تحقیقات بی شمار نشان داده است که بسیاری از مشکلات اخلاقی و اجتماعی نوجوانان ما حاکی از جذاب نبودن محیط مدارس و کشمکش های این گونه دانش آموزان با معلمان و افت تحصیلی آنان بوده است. لذا وجود مدیریت کارآمد معلمان و ایجاد شرایط لازم برای تسهیل در امر یادگیری در کلاس درس که مطابق نیازها و ویژگی های فراگیران باشد، لازمه جامعه امروزی و راه گشایی بسیاری از مشکلات نوجوانان می باشد.

فهرست مطالب

مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
مبانی نظری تحقیق
پیشینه تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف اختصاصی
فرضیه های تحقیق
تعریف متغیرها
تعریف مدیریت
تعریف مدیریت کلاس
تعریف عملیاتی
روش تحقیق
جامعه آمای
نمونه آماری
روش گرد آوری اطلاعات
ابزار گردآوری اطلاعات
پرسشنامه
مصاحبه
روش تجزیه و تحلیل داده ها
فهرست منابع فارسی

تعداد صفحات: ۱۷
فرمت فایل: word

69,000 ریال – خرید

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.