تعداد گویه ها: ۷۶
هدف: سنجش میزان رضایتمندی مشتریان
زیر مقیاس ها: کیفیت محصول – کیفیت خدمات – کیفیت خدمات مالی – کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات پس از فروش – ارزش محصولات و خدمات – سطح انتظارات – ارتباط با مشتریان – وفاداری – تصویر ذهنی از شرکت – میزان رضایت کلی
معرفی آزمون: دارد
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۷
فرمت فایل: word
پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان
دسامبر 27, 2015
مطالب مرتبط
-
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت
-
دانلود رایگان پایان نامه بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان
-
دانلود رایگان پایان نامه داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
-
دانلود رایگان پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات
-
دانلود رایگان پروژه اصول و اهمیت مشتری مداری
-
پرسشنامه رضایت مشتری و پیامدهای آن
-
پیشینه و ادبیات مدیریت ارتباط با مشتری
-
پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (مدل لی و تورین)
-
پرسشنامه اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت براساس مدل کانو
-
پرسشنامه رضایت مشتریان داخلی گیلبرت
-
پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران
-
پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات اجتماعی
-
پایان نامه مدل یابی تحلیل مسیر در رضایتمندی مشتریان بانک ها
-
پایان نامه بررسی تأثیر عدالت اجتماعی در اثربخشی سازمانهای خدماتی بمنظور جلب رضایت مشتری
-
پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو
-
پرسشنامه بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان بانک
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند