تعداد گویه ها: ۳۱
هدف: بررسی نقش سازمان یادگیرنده در مدیریت تعارض در دانشگاه ها
زیر مقیاس ها: وجود رهبران آگاه در سازمان – ساختار پویا – تشویق و خلاقیت و نوآوری مدیران – بینش مشترک مدیران – کار گروهی و تعاون – تفویض اختیار – تبدیل سازمان خود به سازمان یادگیرنده
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: ۵
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند