تعداد گویه ها: ۷۶
هدف: سنجش میزان رضایتمندی مشتریان
زیر مقیاس ها: کیفیت محصول – کیفیت خدمات – کیفیت خدمات مالی – کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات پس از فروش – ارزش محصولات و خدمات – سطح انتظارات – ارتباط با مشتریان – وفاداری – تصویر ذهنی از شرکت – میزان رضایت کلی
معرفی آزمون: دارد
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۷
فرمت فایل: word
پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان
دسامبر 27, 2015
مطالب مرتبط
- پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت
- دانلود رایگان پایان نامه بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان
- دانلود رایگان پایان نامه داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود رایگان پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات
- دانلود رایگان پروژه اصول و اهمیت مشتری مداری
- پرسشنامه رضایت مشتری و پیامدهای آن
- پیشینه و ادبیات مدیریت ارتباط با مشتری
- پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (مدل لی و تورین)
- پرسشنامه اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت براساس مدل کانو
- پرسشنامه رضایت مشتریان داخلی گیلبرت
- پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران
- پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات اجتماعی
- پایان نامه مدل یابی تحلیل مسیر در رضایتمندی مشتریان بانک ها
- پایان نامه بررسی تأثیر عدالت اجتماعی در اثربخشی سازمانهای خدماتی بمنظور جلب رضایت مشتری
- پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو
- پرسشنامه بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان بانک
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند