تعداد گویه ها: ۸۶
هدف: سنجش راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) و ابعاد آن
زیر مقیاس ها: تکرار یا مرور ویژه تکالیف ساده و پایه – تکرار یا مرور ویژه تکالیف پیچیده – بسط و گسترش معنایی ویژه تکالیف ساده و پایه – بسط و گسترش معنایی ویژه تکالیف پیچیده – سازماندهی ویژه تکالیف ساده و پایه – سازماندهی ویژه تکالیف پیچیده – دانش و کنترل خود (تعهد، نگرش و توجه) – دانش و کنترل فرایند – برنامه ریزی – دانش و کنترل فرایند کنترل و ارزشیابی – دانش و کنترل فرایند – نظم دهی – تکرار یا مرور – بسط و گسترش معنایی – سازماندهی – دانش و کنترل خود – دانش و کنترل فرایند – شناختی – فراشناختی
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
سال انتشار: ۱۳۸۱
تعداد صفحات: ۶
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند