تعداد گویه ها: ۱۲
هدف: سنجش سبک های یادگیری در افراد
زیر مقیاس ها: تجربه عینی – مشاهده تأملی – مفهوم سازی انتزاعی – آزمایشگری فعال
سازندگان پرسشنامه: کلب
معرفی آزمون: دارد
مبانی نظری: دارد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی: دارد (ایرانی و خارجی)
پایایی: دارد (ایرانی و خارجی)
هنجاریابی: دارد
مقاله: دارد (رایگان)
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۸۵
تعداد صفحات: ۱۱
فرمت فایل: word
توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند