پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان

دسامبر 27, 2015

تعداد گویه ها: ۷۶
هدف: سنجش میزان رضایتمندی مشتریان
زیر مقیاس ها: کیفیت محصول – کیفیت خدمات – کیفیت خدمات مالی – کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات پس از فروش – ارزش محصولات و خدمات – سطح انتظارات – ارتباط با مشتریان – وفاداری – تصویر ذهنی از شرکت – میزان رضایت کلی
معرفی آزمون: دارد
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۷
فرمت فایل: word

دانلود پرسشنامه

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند