پرسشنامه خودتنظیمی دانش آموز زیمرمن و پونز (SRLIS)

سپتامبر 8, 2015

تعداد گویه ها: ۱۵
هدف: ارزیابی راهبرد یادگیری خودتنظیم در دانش آموزان
سازندگان پرسشنامه: زیمرمن و پونز
معرفی آزمون: دارد
مبانی نظری: دارد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی: دارد (ایرانی و خارجی)
پایایی: دارد (ایرانی و خارجی)
هنجاریابی: دارد
مقاله: دارد (رایگان)
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۹۸۶
تعداد صفحات: ۹
فرمت فایل: word

 

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود.

type type type type type type type type type

دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاه ها بسته شدند