تعداد گویه ها: ۳۵ هدف: سنجش رضایت مشتری از خدمات اجتماعی زیر مقیاس ها: ارتباط – تأثیر – قدرشناسی نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۸۴ تعداد صفحات: ۵ فرمت فایل: word 49,000 ریال – خرید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت فوری ارائه میشود. Tags: خدمات اجتماعی, رضایت مشتری
مطالب مرتبط پرسشنامه رضایت مشتری و پیامدهای آن پیشینه و ادبیات مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (مدل لی و تورین) پرسشنامه اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت براساس مدل کانو پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان پرسشنامه رضایت مشتریان داخلی گیلبرت پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران پایان نامه مدل یابی تحلیل مسیر در رضایتمندی مشتریان بانک ها پایان نامه بررسی تأثیر عدالت اجتماعی در اثربخشی سازمانهای خدماتی بمنظور جلب رضایت مشتری پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو پرسشنامه بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان بانک
دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه ها بسته شدند